About me
Ik ben een echt kampeerder van af jong geleerd, oud gedaan. Zins 2001 rijden we een camper fiat ducato 14, Grandvolume, een hele fijne camper en erg handzaam. De inbouw is van DE HAAN Friesland. En is voorzien van alle gemakken, en zeer compleet. IK ben lid van Camptoo omdat mijn camper meer weken in de stalling staat als dat deze wordt gebruikt. En deze camper is een gebruiksartikel. Wij hebben altijd gekampeerd met het hele gezin, de laatste tijd kampeer ik en mijn echtgenoot met ons tweeën. Fietsen mee en die gebruiken we veel. wij genieten er van.
Rating

Maurice
8/08/2018
Als eerste huurder bij Theo durf ik zeker te zeggen dat alles top geregeld en gecommuniceerd werd door Theo. De camper is in een perfecte staat en was voorzien met alle benodigdheden tijdens het kamperen. Dit is voor de huurder een last minder en kun je meteen op pad. Erg prettige samenwerking zou hem zo weer huren ;) Grt Maurice
Jaap
11/05/2019
Afgelopen week zijn we 9 dagen met de camper van Theo op stap geweest naar Belgie en Noord Frankrijk. Theo en zijn vrouw zijn erg aardige mensen en nemen alle tijd om je alles uit te leggen over hun goed onderhouden camper. Alles is tip top in orde. Je kan merken dat ze zelf erg zuinig zijn op hun camper. Voor ons was het fijn dat de camper in Amstelveen stond dicht bij waar we zelf wonen. Je kan daar makkelijk je eigen auto parkeren. De camper is helemaal compleet ingericht tot en met het beddengoed aan toe. De auto rijdt als een zonnetje en de achteruit rij camera vind ik een plus, zeker wanneer je de fietsen achterop hebt.
Kortom een aanrader.
Kortom een aanrader.


